20 Чер, 2024
У Viber з’явилася функція стислого викладу групових чатів, яка доступна всім українцям
Месенджер Rakuten Viber розпочав масштабне впровадження нової ШІ-функції стислого викладу групових чатів для українських користувачів. Як повідомляє компанія, новинка на основі технології OpenAI допомагає отримати ключову інформацію з непрочитаних повідомлень без потреби переглядати весь чат.
З квітня 2024 року функцію тестували для 10% користувачів Viber в Україні. Від цього тижня стислий виклад став доступний усім українцям у безплатній версії застосунку.
Функція за допомогою штучного інтелекту аналізує від 5 до 100 непрочитаних повідомлень у груповому чаті та виокремлює з них ключові пункти в форматі короткого резюме на одне повідомлення. Це допоможе користувачам зекономити час на прочитування великих обсягів листування, зокрема, у шкільних, сусідських, робочих та інших групових чатах.
За даними Rakuten Viber, дві третини українців щомісяця беруть участь у групових чатах. Окрім стислого викладу, месенджер нагадує про інші корисні функції для спілкування в групах – закріплення важливих повідомлень, пошук у чаті та зникомі повідомлення.
Rakuten Viber наголошує, що всі особисті й групові чати захищені наскрізним шифруванням за замовчуванням. Треті сторони не мають доступу до інформації користувачів.
Месенджер залишається найпопулярнішим в Україні – він встановлений на 98% смартфонів. Під час війни команда Viber докладає зусиль, щоб українці могли залишатись на зв’язку та отримувати оновлення з офіційних джерел.
Viber
Модератор: Модераторы
-
Aleksandr58
- Сообщения: 5937
- Зарегистрирован: 28 апр 2024, 10:46
- Награды: 6
- Откуда: УКРАЇНА
- Благодарил (а): 2420 раз
- Поблагодарили: 9042 раза
Aleksandr58
-
Aleksandr58
- Сообщения: 5937
- Зарегистрирован: 28 апр 2024, 10:46
- Награды: 6
- Откуда: УКРАЇНА
- Благодарил (а): 2420 раз
- Поблагодарили: 9042 раза
Viber
Viber склав добірку з 14 чатботів для користувачів на щодень
Від державних послуг і придбання квитків до пошуку роботи та сплати комунальних послуг.
Команда Rakuten Viber склала добірку ботів у месенджері, що допомагають вирішувати щоденні завдання.
Від державних послуг і придбання квитків до пошуку роботи та сплати комунальних послуг.
Команда Rakuten Viber склала добірку ботів у месенджері, що допомагають вирішувати щоденні завдання.
► Показать
«Як оформити документи, де купити ліки по знижці, які є вакансії на ринку, коли приїде мій потяг або довгоочікувана посилка — усім знайома рутина, чи не так? Ці питання можна розвʼязати за допомогою чатботів», — зазначено у повідомленні.
У переліку:
Дія — Державні послуги онлайн. Чатбот працює як онлайн-служба підтримки. За кілька кліків користувачі отримують відповіді на питання про цифрові документи, послуги, авторизацію на порталі тощо.
Doctor Online. Чатбот допоможе отримати консультацію лікаря через завантаження застосунку, а також замовити ліки.
«Спитай Гриця». Чатбот підказує користувачам, які медичні препарати підпадають під державну програму «Доступні ліки», де їх можна придбати, як організувати домашню аптечку та багато іншого.
«Аптека 9-1-1». Чатбот від мережі аптек дозволяє замовити ліки, отримати консультацію лікаря чи електронний рецепт, а також – провести первинну безплатну діагностику стану шкіри за фото з допомогою ШІ.
«Безоплатна правнича допомога» — чатбот для отримання безоплатної правничої допомоги чи інформації, а також консультації з правничих питань.
«Юридичний порадник для ВПО» буде корисним для внутрішньо переміщених осіб, мешканців тимчасово окупованих територій і тих, де велися або ведуться бойові дії. Чатбот допоможе з оформленням, обміном та відновленням документів, проконсультує з житлових, пенсійних, трудових питань, соціальних виплат тощо.
«Опендатабот»: відправте код компанії, ПІБ людини або ІПН чатботу, і він знайде усю інформацію, яка є в державних реєстрах. Наприклад, можна перевірити штрафи за порушення ПДР, штрафи від ТЦК, дані про ФОП тощо.
«Кредитна історія УБКІ». В цьому боті можна перевірити свою кредитну історію, підібрати кредитну програму, скористатися сервісами захисту від шахрайства та іншими послугами, повʼязаними з кредитуванням.
Чатбот сервісу «Комуналка» дозволяє оплачувати комунальні рахунки через підключення до особистого кабінету, не виходячи з месенджера.
Чатботи найбільших поштових операторів Нова Пошта та Укрпошта допоможуть відстежити та сплатити посилку, знайти найближче відділення чи відповіді тощо.
Чатботи work.ua та rabota.ua спрощують пошук вакансій за обраними напрямами.
Укрзалізниця. Чатбот дозволяє спланувати свою подорож: придбати чи повернути квитки, дізнатися розклад руху, інформацію про прибуття або запізнення потягу тощо.
У переліку:
Дія — Державні послуги онлайн. Чатбот працює як онлайн-служба підтримки. За кілька кліків користувачі отримують відповіді на питання про цифрові документи, послуги, авторизацію на порталі тощо.
Doctor Online. Чатбот допоможе отримати консультацію лікаря через завантаження застосунку, а також замовити ліки.
«Спитай Гриця». Чатбот підказує користувачам, які медичні препарати підпадають під державну програму «Доступні ліки», де їх можна придбати, як організувати домашню аптечку та багато іншого.
«Аптека 9-1-1». Чатбот від мережі аптек дозволяє замовити ліки, отримати консультацію лікаря чи електронний рецепт, а також – провести первинну безплатну діагностику стану шкіри за фото з допомогою ШІ.
«Безоплатна правнича допомога» — чатбот для отримання безоплатної правничої допомоги чи інформації, а також консультації з правничих питань.
«Юридичний порадник для ВПО» буде корисним для внутрішньо переміщених осіб, мешканців тимчасово окупованих територій і тих, де велися або ведуться бойові дії. Чатбот допоможе з оформленням, обміном та відновленням документів, проконсультує з житлових, пенсійних, трудових питань, соціальних виплат тощо.
«Опендатабот»: відправте код компанії, ПІБ людини або ІПН чатботу, і він знайде усю інформацію, яка є в державних реєстрах. Наприклад, можна перевірити штрафи за порушення ПДР, штрафи від ТЦК, дані про ФОП тощо.
«Кредитна історія УБКІ». В цьому боті можна перевірити свою кредитну історію, підібрати кредитну програму, скористатися сервісами захисту від шахрайства та іншими послугами, повʼязаними з кредитуванням.
Чатбот сервісу «Комуналка» дозволяє оплачувати комунальні рахунки через підключення до особистого кабінету, не виходячи з месенджера.
Чатботи найбільших поштових операторів Нова Пошта та Укрпошта допоможуть відстежити та сплатити посилку, знайти найближче відділення чи відповіді тощо.
Чатботи work.ua та rabota.ua спрощують пошук вакансій за обраними напрямами.
Укрзалізниця. Чатбот дозволяє спланувати свою подорож: придбати чи повернути квитки, дізнатися розклад руху, інформацію про прибуття або запізнення потягу тощо.
Aleksandr58
-
Aleksandr58
- Сообщения: 5937
- Зарегистрирован: 28 апр 2024, 10:46
- Награды: 6
- Откуда: УКРАЇНА
- Благодарил (а): 2420 раз
- Поблагодарили: 9042 раза
Viber
14 Сер, 2024
Viber запроваджує нову функцію видалення повідомлень без сліду: кому вона доступна?
Популярний месенджер Rakuten Viber представив нову функцію, яка дозволяє користувачам видаляти надіслані повідомлення без залишення будь-яких слідів. Як повідомляє пресслужба компанії, ця можливість доступна виключно для передплатників преміумсервісу Viber Plus.
Нова опція дає змогу непомітно скасовувати посилання власних повідомлень, незалежно від того, чи були вони прочитані адресатом. Ця функція розширює можливості для захисту приватності користувачів, дозволяючи їм повністю контролювати свої комунікації в чатах.
Viber Plus представив функцію видалення повідомлень без сліду
Viber запроваджує нову функцію видалення повідомлень без сліду: кому вона доступна?
Популярний месенджер Rakuten Viber представив нову функцію, яка дозволяє користувачам видаляти надіслані повідомлення без залишення будь-яких слідів. Як повідомляє пресслужба компанії, ця можливість доступна виключно для передплатників преміумсервісу Viber Plus.
Нова опція дає змогу непомітно скасовувати посилання власних повідомлень, незалежно від того, чи були вони прочитані адресатом. Ця функція розширює можливості для захисту приватності користувачів, дозволяючи їм повністю контролювати свої комунікації в чатах.
Viber Plus представив функцію видалення повідомлень без сліду
► Показать
Viber Plus – це преміумпідписка, яка надає доступ до ексклюзивних функцій месенджера та зменшує кількість реклами. Окрім видалення повідомлень без сліду, передплатники можуть користуватися такими опціями, як перетворення голосових повідомлень на текст, прямий доступ до служби підтримки та необмежений доступ до стікерів.
Найпопулярнішою функцією Viber Plus залишається «Режим невидимки», яким скористалися понад 72% передплатників у всьому світі. Цей режим дозволяє користувачам бути онлайн та читати повідомлення на передпоказі, не розкриваючи свого статусу та зберігаючи приватність.
Генеральний директор Rakuten Viber Офір Еял зазначив: «Ми будемо й надалі дослухатися до фідбеку користувачів, аби втілювати найбільш бажані функції, як ми це зробили з «Режимом невидимки». Rakuten Viber продовжуватиме забезпечувати приємне та легке спілкування».
За даними компанії, з початку 2024 року кількість підписників Viber Plus зросла на 170%. Ексклюзивні функції та контент підписки наразі доступні мільйонам користувачів Rakuten Viber у 100 країнах світу.
Найпопулярнішою функцією Viber Plus залишається «Режим невидимки», яким скористалися понад 72% передплатників у всьому світі. Цей режим дозволяє користувачам бути онлайн та читати повідомлення на передпоказі, не розкриваючи свого статусу та зберігаючи приватність.
Генеральний директор Rakuten Viber Офір Еял зазначив: «Ми будемо й надалі дослухатися до фідбеку користувачів, аби втілювати найбільш бажані функції, як ми це зробили з «Режимом невидимки». Rakuten Viber продовжуватиме забезпечувати приємне та легке спілкування».
За даними компанії, з початку 2024 року кількість підписників Viber Plus зросла на 170%. Ексклюзивні функції та контент підписки наразі доступні мільйонам користувачів Rakuten Viber у 100 країнах світу.
Aleksandr58
-
Aleksandr58
- Сообщения: 5937
- Зарегистрирован: 28 апр 2024, 10:46
- Награды: 6
- Откуда: УКРАЇНА
- Благодарил (а): 2420 раз
- Поблагодарили: 9042 раза
Viber
25 Вер, 2024
Rakuten Viber розширив функціонал групових чатів
Компанія Rakuten Viber запровадила низку нових функцій для групових чатів та спільнот у своєму месенджері. Серед ключових нововведень – коментарі у спільнотах, можливість згадувати всіх учасників групового чату одночасно та створення посилань на групові дзвінки з комп’ютерної версії додатка. Про це повідомляє пресслужба Rakuten Viber.
Rakuten Viber розширив функціонал групових чатів
Компанія Rakuten Viber запровадила низку нових функцій для групових чатів та спільнот у своєму месенджері. Серед ключових нововведень – коментарі у спільнотах, можливість згадувати всіх учасників групового чату одночасно та створення посилань на групові дзвінки з комп’ютерної версії додатка. Про це повідомляє пресслужба Rakuten Viber.
► Показать
У вересні 2024 року Rakuten Viber представив оновлення, спрямовані на покращення комунікації у групових чатах. Зокрема, у спільнотах з’явилася функція коментарів, що дозволяє користувачам залишати відповіді безпосередньо під конкретними повідомленнями, замість створення численних окремих реплік. Це має сприяти кращій організації обговорень у великих групах.
Для звичайних групових чатів розробники впровадили функцію «згадати всіх» (@всім), яка дає змогу адресувати повідомлення одразу всім учасникам групи, не позначаючи кожного окремо.
Важливим оновленням стала можливість створювати посилання на групові дзвінки через десктопну версію Viber. Користувачі тепер можуть генерувати такі посилання та ділитися ними як у самому додатку, так і за його межами. Це дозволяє приєднуватися до дзвінків у зручний час, а не лише за моментом виклику.
Ілля Бошняков, регіональний директор Rakuten Viber в Україні, зазначив: «Ми постійно перевинаходимо та покращуємо власні продукти з урахуванням побажань користувачів. Нові функції покликані зробити користування месенджером ще більш ефективним і наповненим сенсом. Адже це і є нашою місією на шляху супераппа».
Компанія також нагадала про вже наявні корисні функції, такі як «Стислий виклад чату», що використовує штучний інтелект для створення резюме непрочитаних повідомлень, та можливість організації чатів у теки для кращого розмежування робочого та особистого спілкування.
Ці оновлення спрямовані на підвищення ефективності та зручності користування Viber, особливо в контексті групової комунікації, яка стає все більш популярною серед користувачів месенджера.
Для звичайних групових чатів розробники впровадили функцію «згадати всіх» (@всім), яка дає змогу адресувати повідомлення одразу всім учасникам групи, не позначаючи кожного окремо.
Важливим оновленням стала можливість створювати посилання на групові дзвінки через десктопну версію Viber. Користувачі тепер можуть генерувати такі посилання та ділитися ними як у самому додатку, так і за його межами. Це дозволяє приєднуватися до дзвінків у зручний час, а не лише за моментом виклику.
Ілля Бошняков, регіональний директор Rakuten Viber в Україні, зазначив: «Ми постійно перевинаходимо та покращуємо власні продукти з урахуванням побажань користувачів. Нові функції покликані зробити користування месенджером ще більш ефективним і наповненим сенсом. Адже це і є нашою місією на шляху супераппа».
Компанія також нагадала про вже наявні корисні функції, такі як «Стислий виклад чату», що використовує штучний інтелект для створення резюме непрочитаних повідомлень, та можливість організації чатів у теки для кращого розмежування робочого та особистого спілкування.
Ці оновлення спрямовані на підвищення ефективності та зручності користування Viber, особливо в контексті групової комунікації, яка стає все більш популярною серед користувачів месенджера.
Aleksandr58
Перейти
- Технический раздел
- ↳ Технический раздел, Правила форума и прочее...
- ↳ Не знаете, где задать вопрос - пишем здесь
- ↳ Вопросы к администрации форума
- Спутниковое ТВ
- ↳ Таблица транспондеров русскоязычных каналов
- ↳ Зоны покрытия спутников
- Новости Сат-ТВ
- ↳ Транспондерные новости °E
- ↳ Транспондерные новости спутников 4.8°E - 183°E
- ↳ Radio News (Транспондернык новости)
- ↳ Все транспондерные новости
- ↳ Временно открытые каналы
- ↳ Транспондерные новости °W
- ↳ Транспондерные новости спутников 177°W - 1°W
- ↳ Спутниковые новости
- ↳ Новости телеканалов
- ↳ Провайдеры спутникового и кабельного ТВ
- ↳ НТВ+
- ↳ Триколор
- ↳ XTRA TV
- ↳ Континент ТВ
- ↳ VIASAT/"Viasat Украина"
- ↳ Телекарта
- ↳ МТС тв
- ↳ Cyfrowy Polsat, UPC Direct
- ↳ Другие спутниковые платформы
- ↳ HD Телевидение
- ↳ 3D Телевидение
- IPTV
- ↳ Каналы IPTV
- ↳ Разное о IPTV
- ↳ Смарт ТВ приставки
- Бесплатные шаринг тесты
- Системы условного доступа
- ↳ Ключи к кодированным каналам
- ↳ Softcam keys
- ↳ Biss
- ↳ Бисс ключи (FEED каналы)
- ↳ PowerVu
- ↳ Viaccess
- ↳ Seca/Mediaguard
- ↳ Nagravision
- ↳ Irdeto
- ↳ Cryptoworks
- ↳ Conax
- ↳ Constant CW (Статика)
- ↳ Tandberg
- ↳ Эмуляторы
- Энигма 2
- ↳ Имиджи, бэкапы Энигма 2
- ↳ Плагины для Энигма 2
- ↳ Скины Энигма 2
- ↳ Satellites.xml for Enigma 2
- ↳ Списки каналов Enigma2
- ↳ Вопросы, обсуждение Энигма 2
- Спутниковые ресиверы
- ↳ Спутниковые ресиверы SDTV
- ↳ Globo,Orton,Opticum
- ↳ Globo/ digital/ opticum 3000,4000,4100,5000,6000
- ↳ Globo/Opticum/Orton 4100C;4060CX и клоны
- ↳ Globo/Opticum 7100CR, 7010CR , 7010CX
- ↳ Globo 7010A-8010A, OpenFox 7010, ОPTICUM 4000A
- ↳ Globo7010C-1CI
- ↳ Globo X80
- ↳ Openbox
- ↳ Другие DVB-S ресиверы
- ↳ Спутниковые ресиверы HD/MPEG4
- ↳ ALPHABOX HD
- ↳ Amiko HD
- ↳ Denys H.265 / Denys 2/2.2
- ↳ Dreamsky HD
- ↳ DREAMSAT HD
- ↳ Duosat HD
- ↳ Eurosky HD\EUROSAT HD
- ↳ Galaxy Innovations HD
- ↳ Gi HD S8120 Linux (Amiko 8900 Alien)
- ↳ Gi HD (другие модели)
- ↳ Globo Opticum Orton HD
- ↳ Openbox HD
- ↳ Formuler F1,F3
- ↳ OpenFox HD
- ↳ Open HD
- ↳ PREMIUM HD
- ↳ Q-SAT HD
- ↳ Satcom HD
- ↳ Sat Way HD
- ↳ StarTrack HD
- ↳ SkyPrime HD
- ↳ Technosat (Satintegral) HD
- ↳ Tiger HD
- ↳ Tiger Combo
- ↳ RED TIGER*
- ↳ TIGER HD М*
- ↳ TIGER HD T*
- ↳ TIGER HD G*
- ↳ TIGER HD Z*
- ↳ TIGER HD i*
- ↳ TIGER HD E*
- ↳ Tiger F1 HD
- ↳ Другие ресиверы линейки Tiger HD
- ↳ U2C
- ↳ WinQuest-HD
- ↳ Vu+
- ↳ WORLD VISION
- ↳ 50X HD, 55X HD, 55X HD Plus
- ↳ ZGEMMA HD
- ↳ Другие HDTV/MPEG4 ресиверы
- ↳ HDBOX HD
- ↳ GEANT HD
- ↳ GoldStar HD
- ↳ GTMEDIA HD
- ↳ LIFESTAR HD
- ↳ MAGIC / GAZAL HD
- ↳ MediaStar HD
- ↳ Спутниковые ресиверы 4К
- ↳ AMIKO 4K
- ↳ AB PULSe 4K/4K MINI
- ↳ Dreambox HD 4К
- ↳ Имиджи, бэкап для DM900/920 UltraHD 4K
- ↳ Dreambox ONE 4К
- ↳ Dreambox TWO 4К
- ↳ Edision +4K
- ↳ HD BOX S4K
- ↳ GI ET11000 4K
- ↳ Octagon 4K UHD
- ↳ Имидж, бэкап для Octagon SF8008 4K UHD
- ↳ Octagon SF4008 4K
- ↳ OCTAGON SF8008 MINI 4K
- ↳ OPTICUM 4K HD51
- ↳ uClan Ustym 4K
- ↳ Ustym 4K PRO
- ↳ Ustym 4K S2 OTT X
- ↳ Ustym 4K OTT Premium
- ↳ Uclan D-Box 4K CI+
- ↳ VU+
- ↳ VU+ Uno 4K, VU+ Uno 4K SE
- ↳ Vu+ Solo 4K
- ↳ VU + DUO 4K
- ↳ VU+ Ultimo 4K
- ↳ VU+ ZERO 4к
- ↳ Другие спутниковые 4К ресиверы
- ↳ Zgemma UHD
- ↳ VISION 4K
- Цифровые эфирные DVB-T2 ресиверы
- ↳ World Vision
- ↳ Eurosky
- ↳ Q-SAT
- ↳ Satcom
- ↳ U2C / UClan
- ↳ LORTON
- ↳ Tiger
- ↳ Sat-integral
- ↳ Strong
- ↳ Другие цифровые эфирные DVB-T2 ресиверы
- ↳ SELENGA
- ↳ ARIVA
- ↳ CADENA
- ↳ Romsat
- Спутниковое оборудование
- ↳ Установка и настройка
- ↳ Мотоподвес
- ↳ Конвертеры
- ↳ Прочее оборудование
- ↳ Приборы для настройки спутниковых антенн
- ↳ Новые технологии
- Спутниковый интернет
- ↳ Спутниковый интернет
- DVB карты
- Компьютеры
- ↳ Новости компьютерного мира
- ↳ Операционные системы
- ↳ Windows XP
- ↳ Windows 7
- ↳ Windows 8
- ↳ Windows 10
- ↳ Windows 11
- ↳ Другие операционные системы
- ↳ Всё для компьютера
- ↳ Антивирусы и безопасность
- ↳ Интернет браузеры
- ↳ Полезные программы, софт
- ↳ Железо
- ↳ Полезные советы
- ↳ Интернет
- Мобильная связь. Новости. Технологии. Операторы. Телефоны.
- ↳ Новости мобильных операторов
- ↳ Мобильный интернет
- ↳ Все о мобильных телефонах
- Новости спорта
- Курилка
- ↳ Свободное общение
- ↳ Юмор
- ↳ Анекдоты
- ↳ Афоризмы
- ↳ Фотоприколы
- ↳ Смешное видео
- ↳ Праздники
- ↳ Музыкальный мир
- ↳ Сегодня День рождения...
- ↳ Это интересно...
- ↳ Поздравления
- ↳ Уходят личности
Кто сейчас на конференции
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 4 гостя